Twitter reklamsız: Reklamsız, daha pahalı ek abonelik duyurusu

sıcakkafa

Yeni Üye
Elon Musk, Twitter satın alımını nasıl yeniden tasarlamak istediğine dair yeni fikirlere sahip olmaya devam ediyor: Birden fazla CEO, en son tweet’lerinde, kısa mesaj hizmetindeki reklamların müdahaleciliğini eleştiriyor. Musk Cumartesi günü tweet attı, reklamlar çok sık göründü ve çok büyüktü. Bu durumu iyileştirmek için şimdiden adımlar atılıyor. Kısa bir süre sonra ikinci duyuru geldi: Yakında herhangi bir reklam göstermeyecek ek, yeni bir abonelik olacak. Musk, bu aboneliğin önceki Twitter Blue teklifinden “daha pahalı” olacağını duyurdu.


Reklam geliri yakın zamanda çöktü


Bazı Twitter kullanıcıları can sıkıcı reklamlar hakkındaki kritik açıklamayı memnuniyetle karşılasa da bu, Twitter’ın reklam gelirlerinin içler acısı durumuyla kesin bir çelişki içindedir: bu yılın başında önemli bir düşüş kaydetti. Wall Street Journal’ın bildirdiğine göre, eskiden en iyi 100 reklam verenden 75’i Ocak ayının ilk haftasında reklam vermeyi bıraktı. Twitter daha sonra pes etti ve reklamverenlerine, reklamlar için reklam alanını ikiye katlayarak 250.000 ABD dolarına kadar bir sipariş değerine kadar sınırlı süreli bir teklif sundu ve böylece reklamcılık işini yeniden canlandırdı.

Musk’ın tweet’lerinin ne kadar doğru olduğunu zaman gösterecek – yeni abonelik için planlar veya fiyat hakkında herhangi bir ayrıntı vermedi. Ve tweetlerine her zaman inanılması gerekip gerekmediğini, milyarderin kendisi geçtiğimiz günlerde dolaylı da olsa yalanladı: Yatırımcıların Tesla’ya karşı açtığı toplu dava davasında Musk, tanık kürsüsüne çıktı ve tweet’lerinin aslında diğer insanlar üzerinde çok az etkisi olduğunu vurguladı ( Bu durumda Musk’ın Twitter’da müteakip hisse senedi fiyatlarındaki düşüş nedeniyle yaptığı düşüncesizce bir yorum nedeniyle çok para kaybeden Yatırımcılar hakkında). Musk’ın bir şeyi tweetlemesi, insanların buna inandığı veya buna göre hareket ettiği anlamına gelmez.


Yenilenen abonelik Twitter Blue



Musk, Twitter’ı devraldıktan sonra şirkette birçok şeyi değiştirdi, çok sayıda çalışanı işten çıkardı, ofis alanını küçülttü ve ayrıca premium abonelik Twitter Blue’yu yeniden düzenledi. Şakacıların kendilerine örneğin bir ünlü olarak yeni bir kimlik verdikleri ve yine de mavi doğrulama sembolünü aldıkları çok sayıda sahte hesap nedeniyle kısa bir aradan sonra, abonelik şimdi tekrar kullanılabilir.

Ücretsiz Twitter hesaplarına kıyasla bazı ek özellikler sunar. Tamamen reklamsız erişim dahil değildir; Bir duyuruya göre, aboneler yalnızca yüzde 50 daha az reklam görecek. Bir abonelik şu anda yaklaşık 8 ABD Doları tutarındadır, ancak iOS kullanıcıları yaklaşık 11 ABD Doları öder çünkü Twitter, Apple’ın App Store satın alımlarından komisyonunu alıcılardan alır.

Musk devralmadan önce Twitter Blue adlı bir abonelik vardı. Ancak, (o sırada uzun süredir askıya alınmış olan) kullanıcı hesaplarının doğrulanması ve doğrulanmış kimlikler için mavi tık ile hiçbir ilgisi yoktu.


(iki)



Haberin Sonu