Meta, özel mesajların doğrudan Facebook uygulamasına entegrasyonunu test eder

sıcakkafa

Yeni Üye
Facebook grubu Meta, farklı kullanıcılar arasındaki mesajlaşma işlevini doğrudan Facebook uygulamasına entegre etmek için çalışıyor. Bu, Facebook gönderilerini, hikayelerini ve kısa videoları özel mesajlar yoluyla paylaşmayı kolaylaştırmak için tasarlanmıştır. Facebook şu anda doğrudan Facebook uygulamasında habercinin gelen kutusuna erişimi test ediyor ve zamanla diğer mesajlaşma işlevleri entegre edilecek.


Neredeyse dokuz yıl sonra, doğrudan özel mesajlar Facebook’a geri dönebilir. 2014 yazında Facebook, Messenger işlevini devre dışı bıraktı ve özel mesajları ayrı Messenger uygulamasına devretti. O zamandan beri, kullanıcılar arasındaki doğrudan mesajlar yalnızca Messenger’da mümkün olmuştur. Facebook uygulamasında, Messenger’a ekranın sağ üst köşesindeki küçük bir düğme aracılığıyla erişilebilir.


Facebook patronu Tom Alison şimdi “Facebook’un bugünü ve yarını”nın şu anki durumunu açıklıyor – Facebook’ta yapay zeka kullanımına dair çok sayıda referansa ek olarak, mesajlaşma sosyal ağın önemli bir parçası. Instagram ve WhatsApp gibi meta uygulamalarda günde 140 milyardan fazla doğrudan mesaj gönderiliyor. Buna ilginç içeriklerin paylaşılması da dahildir.

Facebook’ta mesajlaşma genişletilecek


Ancak, bu yalnızca ayrı mesajlaşma uygulaması aracılığıyla mümkündür. Facebook şu anda, kullanıcıların Facebook uygulamasında habercinin mesaj genel bakışını görüntüleyebileceklerini test ediyor. Bu testler yakında genişletilecek ve yakın gelecekte Facebook’a daha fazla haber işlevi entegre edilecek. Alison’a göre amaç, kullanıcıların hem Messenger uygulamasında hem de doğrudan Facebook içinde kolay ve rahat bir şekilde bağlantı kurabilmeleri ve içerik paylaşabilmeleridir.


Önerilen Haber Amaçlı İçerik



Onayınız ile harici bir anket (Opinary GmbH) buraya yüklenecektir.



Anketleri her zaman yükle

Anketi şimdi yükle




Bu, Facebook’un hizmetlerini iOS ve Android için birden fazla uygulama aracılığıyla sunma ve kendisini mobil cihazlarda olabildiğince geniş bir şekilde konumlandırma stratejisinden bir sapmadır. Başlangıçta, sosyal ağ görünüşe göre mobil kullanıcıları zaten bulundukları her yerden almak istiyordu. Bu nedenle satın alınan ürünler Instagram ve WhatsApp ayrı araçlar olarak kaldı.



(fds)



Haberin Sonu