Elon Musk ayrıca, yalnızca zaman çizelgesinde değil, gelecekte tweet’lere verilen yanıtlarda reklam göstermek istiyor. Musk, tweet yaratıcılarının reklam gelirinden pay almasını istediği için, Bloomberg’in tweet’in sahibine atıfta bulunarak bildirdiği gibi, bu, tweet’in yazarları için mali açıdan faydalı olabilir.
Twitter Mavisi zorunludur
Ancak işin bir şartı var: Tweetlerine gelen yanıtlarda reklam vererek para kazanmak isteyen Twitter kullanıcısının aktif bir Twitter Blue aboneliği olması gerekiyor. ABD’de abonelik ücreti şu anda en az 8 ABD dolarıdır – abonelik için Apple’ın App Store’u aracılığıyla rezervasyon yapan iOS kullanıcıları daha fazla ödeme yapar.
Twitter Blue aboneliğinin avantajları ve fiyatlandırması
Rapora göre Musk, reklam gelirlerine katılımın ne kadar yüksek olabileceğini henüz açıklamadı. Ancak şirketinin “birinci sınıf ürününün” daha fazla kabul görmesini sağlamak için çalışıyor, orada yazıyor. Twitter Blue’nun önceki avantajları arasında tweet’leri olaydan sonra düzeltmek, daha uzun videolar paylaşmak ve içeriğe öncelik vermek yer alıyor.
Twitter Blue, birkaç gündür Almanya’da da resmi olarak kullanıma sunuldu. Yıllık planın maliyeti 7 Euro’dur ve yıllık olarak faturalandırılır (84 Euro) – alternatif olarak, şirket aylık planı 8 Euro’ya sunar. Abonelikle ilişkili özelliklerden bazıları “çok yakında” kullanıma sunulacaktır ve lansman sırasında kullanılamayacaktır.
(bme)
Haberin Sonu
Twitter Mavisi zorunludur
Ancak işin bir şartı var: Tweetlerine gelen yanıtlarda reklam vererek para kazanmak isteyen Twitter kullanıcısının aktif bir Twitter Blue aboneliği olması gerekiyor. ABD’de abonelik ücreti şu anda en az 8 ABD dolarıdır – abonelik için Apple’ın App Store’u aracılığıyla rezervasyon yapan iOS kullanıcıları daha fazla ödeme yapar.

Twitter Blue aboneliğinin avantajları ve fiyatlandırması
Rapora göre Musk, reklam gelirlerine katılımın ne kadar yüksek olabileceğini henüz açıklamadı. Ancak şirketinin “birinci sınıf ürününün” daha fazla kabul görmesini sağlamak için çalışıyor, orada yazıyor. Twitter Blue’nun önceki avantajları arasında tweet’leri olaydan sonra düzeltmek, daha uzun videolar paylaşmak ve içeriğe öncelik vermek yer alıyor.
Twitter Blue, birkaç gündür Almanya’da da resmi olarak kullanıma sunuldu. Yıllık planın maliyeti 7 Euro’dur ve yıllık olarak faturalandırılır (84 Euro) – alternatif olarak, şirket aylık planı 8 Euro’ya sunar. Abonelikle ilişkili özelliklerden bazıları “çok yakında” kullanıma sunulacaktır ve lansman sırasında kullanılamayacaktır.
(bme)
Haberin Sonu