Tinder pantolonunu indiriyor: Fiyatlandırmada daha fazla şeffaflık

sıcakkafa

Yeni Üye
Gelecekte, flört uygulaması Tinder'ın kullanıcıları, premium işlevler için neden bireysel teklifler aldıkları konusunda daha iyi bilgilendirilmelidir. Bu, hizmetin kendisini bu konuda taahhüt ettiği Avrupa Komisyonu tarafından duyuruldu. Daha önce ABD şirketi, Komisyon ve Avrupa Birliği'nin tüketiciyi koruma yetkilileri arasında bir diyalog vardı. Sorun, hizmetin “standart fiyat üzerinden premium hizmetlerine çok az ilgi gösteren veya hiç ilgi göstermeyen” kullanıcıları belirlemek için otomatik prosedürler kullanmasıydı. Daha sonra onlara otomatik olarak indirim teklif edildi. Komisyon, bu konuda hiçbir bilgi bulunmadığı için eylemin adil olmadığını açıkladı.

Reklamcılık



Daha fazla bilgi taahhüdü


AB Komisyonu, Tinder'ın artık Nisan ortasına kadar premium hizmet indirimlerinin otomatik prosedürler kullanılarak kişiselleştirildiğine ilişkin net bilgileri uygulamaya koymak istediğini açıkladı. Nisan 2022'ye kadar gizlice yürürlükte olan kullanıcı yaşına dayalı bir fiyat kademesi yeniden uygulamaya konulursa, bunun da önceden açıkça bildirilmesi gerekecektir. Tinder, soruşturma başlamadan önce bu uygulamayı zaten durdurmuştu. Kullanıcılara premium hizmetler için kişiselleştirilmiş indirimler sunulursa Tinder, önümüzdeki aydan itibaren bunun nedenleri hakkında da bilgi verecek. Açıklamada, bu değişikliklerin AB tüketici yasası ihlallerini ortadan kaldırmayı amaçladığı belirtiliyor.

Diğer birçok flört uygulaması gibi Tinder da çeşitli üyelikler sunuyor. Kullanıcıların ne kadar ödediğine bağlı olarak daha fazla işlev onlara sunulur. Premium kullanıcılar dünyanın her yerindeki tarihleri bulabilir veya başkalarına daha hızlı bir şekilde gösterilebilir. İsveç Tüketici Derneği tarafından 2022'de yapılan bir araştırma, Tinder'ın bu genişletilmiş seçenekler için kişiden kişiye farklı fiyatlar talep ettiğini ortaya çıkardı. Tüketici ajansı artık Tinder ile diyaloğu da yönetiyor.


(mho)



Haberin Sonu