Meta'dan kısa mesaj hizmeti konularında, ayda en az bir kez aktif olan 320 milyondan fazla kullanıcı var, 100 milyondan fazla uygulamayı her gün bile kullanıyor. Bu, Meta patronu Mark Zuckerberg ve Adam Mosseri tarafından son iş figürlerinin sunumunda iş parçacıklarından sorumlu. Dahası, bir milyondan fazla insan da günde bir hesap oluşturacaktı. Bu, ipliklerin hala X'e alternatifler arasında en hızlı büyüdüğü anlamına gelir, ancak yine de Elon Musk'un hizmetinin arkasında yer alması muhtemeldir. Borsadan çekildiğinden beri artık güvenilir sayılar yayınlamıyor.
Reklamcılık
Yakında geliyor geliyor
Konular 2023 yazında açıldı ve zaten kullanıcıların kaydını kazandı. Instagram ile yakın entegrasyon yardımcı olur. Mark Zuckerberg'in beyan edilen hedefi, hizmetin bir zamanlar bir milyar kullanıcıya gelmesidir. Aslında, beklemek istemediğiniz sürece, bu hedefe ulaşılana kadar orada hiçbir reklam olmamalıdır. ABD ve Japonya'daki kullanıcıların küçük bir yüzdesi için reklamlarla ilk testler birkaç gün önce açıklandı. Bununla birlikte, ipliklerdeki reklam işinden gelen kayda değer gelirin sadece önümüzdeki yıl Meta'da olması bekleniyor.
Ayrıca ağ etkisi nedeniyle, Kısa Mesaj Hizmetleri üzerindeki kullanım sayısı, Twitter'ın Elon Musk tarafından ele geçirilmesinden bu yana büyük önem verilmiştir. Çünkü her zaman X'in ayrılışında hemfikir olan kullanıcı dalgaları olsa bile, tercih edilen göç hedefi değişti. Mastodon özellikle fayda sağlanmışsa, merkezi olmayan kısa mesaj hizmetinin artık sadece bir milyon aktif hesabı var. Bluesky daha sonra öncelikle Donald Trump'ın geçen Kasım ayında seçiminden sonra büyüdü ve şimdi 30 milyondan fazla hesapla önemli ölçüde daha büyük. İpliklere olan mesafe hala daha büyük ve daha büyüktür.
(MHO)
Reklamcılık
Yakında geliyor geliyor
Konular 2023 yazında açıldı ve zaten kullanıcıların kaydını kazandı. Instagram ile yakın entegrasyon yardımcı olur. Mark Zuckerberg'in beyan edilen hedefi, hizmetin bir zamanlar bir milyar kullanıcıya gelmesidir. Aslında, beklemek istemediğiniz sürece, bu hedefe ulaşılana kadar orada hiçbir reklam olmamalıdır. ABD ve Japonya'daki kullanıcıların küçük bir yüzdesi için reklamlarla ilk testler birkaç gün önce açıklandı. Bununla birlikte, ipliklerdeki reklam işinden gelen kayda değer gelirin sadece önümüzdeki yıl Meta'da olması bekleniyor.
Ayrıca ağ etkisi nedeniyle, Kısa Mesaj Hizmetleri üzerindeki kullanım sayısı, Twitter'ın Elon Musk tarafından ele geçirilmesinden bu yana büyük önem verilmiştir. Çünkü her zaman X'in ayrılışında hemfikir olan kullanıcı dalgaları olsa bile, tercih edilen göç hedefi değişti. Mastodon özellikle fayda sağlanmışsa, merkezi olmayan kısa mesaj hizmetinin artık sadece bir milyon aktif hesabı var. Bluesky daha sonra öncelikle Donald Trump'ın geçen Kasım ayında seçiminden sonra büyüdü ve şimdi 30 milyondan fazla hesapla önemli ölçüde daha büyük. İpliklere olan mesafe hala daha büyük ve daha büyüktür.
(MHO)