Posta ve Telekomünikasyon Servis Sağlayıcıları Sorunun Neden Olmaya Devam Ediyor: Çevrimiçi sipariş edilen mallarla paketler gelmiyor, veriler mevcutsa İnternet bağlantısı aracılığıyla çalışmıyor. Bu nedenle tüketiciler aracı ve hakem olarak federal ağ ajansına giderek daha fazla yöneliyorlar. Sorumlu tahkim kurulları, 2024 için şu anda yayınlanan etkinlik raporlarından görülebileceği gibi geçen yıl bir başvuru kaydı almıştır.
Reklamcılık
Karşılık gelen istatistiklere göre, telekomünikasyon alanında (TK) toplam 2534 başvuru alındı - 1999 Tahkim Kurulu'ndan bu yana en fazla uygulama çalışmaya başladı. 2023'e kıyasla, girişler neredeyse yüzde 10 arttı. Ayrıca, örneğin de desteklendiği 673 soruşturma ve yardım talepleri alındı. Son olarak, bu 2206 süreç üzerinde çalıştı. Yaklaşık 700 vakada sorumlu değildi veya tüketiciler başvurusunu geri çekti.
Sözleşme içeriği ve bozuklukları çok fazla soruna neden olur
TK bölgesindeki ajanlar, mahkemeden çözülebilecek 908 vakada başarı bildirebildiler. Katılımcılar 576 kez, tahkim işlemlerinin katılımını veya devamını reddetti. Başvuruların ana odağı yine öncelikle sözleşme içeriği ve uygulamaları (yüzde 35), teknik bozukluklar (yüzde 23) ve faturalandırma (yüzde 12) ile çatışmalardı. Müşteriler ayrıca daha az veri iletim oranları, hareketli ve değiştirme sağlayıcılarla ilgili sorunlar veya bağlantıların kilitlenmesinden şikayetçidir.
Yıllık raporuna göre, Eilfungstelle Post 4115 girdiye ulaştı – yüzde 15'lik bir artış. Uygulamaların çoğunluğu parsel teslimatındaki zorluklarla ilgilidir (yüzde 77,1). İkinci sırada harflerle ilgili sorunlar (yüzde 7,2), ardından parseller (yüzde 7,1) vardı. İçerik açısından, çoğunlukla bir kayıp (yüzde 60,6) veya gönderilere verilen hasar (yüzde 20,9). Hakemler geçen yıl başvuruları işleyebildiler. 2000'den fazla talepten sorumlu değildi veya başvurular geri çekildi. Aracılar 687 davada bir anlaşma yapabildi. Düzenleyici Otorite Başkanı Klaus Müller, tüketiciler ve şirketler arasında ilerleme için “düşük eşik, ücretsiz” teklifin giderek daha fazla kabul edildiğinden memnun oldu.
(Nen)
Reklamcılık
Karşılık gelen istatistiklere göre, telekomünikasyon alanında (TK) toplam 2534 başvuru alındı - 1999 Tahkim Kurulu'ndan bu yana en fazla uygulama çalışmaya başladı. 2023'e kıyasla, girişler neredeyse yüzde 10 arttı. Ayrıca, örneğin de desteklendiği 673 soruşturma ve yardım talepleri alındı. Son olarak, bu 2206 süreç üzerinde çalıştı. Yaklaşık 700 vakada sorumlu değildi veya tüketiciler başvurusunu geri çekti.
Sözleşme içeriği ve bozuklukları çok fazla soruna neden olur
TK bölgesindeki ajanlar, mahkemeden çözülebilecek 908 vakada başarı bildirebildiler. Katılımcılar 576 kez, tahkim işlemlerinin katılımını veya devamını reddetti. Başvuruların ana odağı yine öncelikle sözleşme içeriği ve uygulamaları (yüzde 35), teknik bozukluklar (yüzde 23) ve faturalandırma (yüzde 12) ile çatışmalardı. Müşteriler ayrıca daha az veri iletim oranları, hareketli ve değiştirme sağlayıcılarla ilgili sorunlar veya bağlantıların kilitlenmesinden şikayetçidir.
Yıllık raporuna göre, Eilfungstelle Post 4115 girdiye ulaştı – yüzde 15'lik bir artış. Uygulamaların çoğunluğu parsel teslimatındaki zorluklarla ilgilidir (yüzde 77,1). İkinci sırada harflerle ilgili sorunlar (yüzde 7,2), ardından parseller (yüzde 7,1) vardı. İçerik açısından, çoğunlukla bir kayıp (yüzde 60,6) veya gönderilere verilen hasar (yüzde 20,9). Hakemler geçen yıl başvuruları işleyebildiler. 2000'den fazla talepten sorumlu değildi veya başvurular geri çekildi. Aracılar 687 davada bir anlaşma yapabildi. Düzenleyici Otorite Başkanı Klaus Müller, tüketiciler ve şirketler arasında ilerleme için “düşük eşik, ücretsiz” teklifin giderek daha fazla kabul edildiğinden memnun oldu.
(Nen)