Apple durumu değerlendiriyor: 900 milyondan fazla ödeme yapan abone hizmetleri kullanıyor

sıcakkafa

Yeni Üye
Apple’ın servis başkanı Eddy Cue, açık bir mektupta 2022’yi Apple için “eğlencede öncü bir yıl” olarak nitelendirdi. Bir basın bülteninde, ABD şirketi bireysel hizmetlere ve bunların nasıl geliştiğine giriyor. Apple’ın şu anda iCloud, Apple Music, Apple TV+ ve App Store dahil olmak üzere tüm Apple hizmetlerinde 900 milyon ödeme yapan abonesi var. İkincisi, uygulama içi abonelikler, genel başarının arkasındaki itici güçtür. Apple, 2008’den beri dijital ürün ve hizmet geliştiricilerine 320 milyar dolar ödedi.


Şubat ayı başında açıklanacak olan üç aylık rakamlarla ilgili olarak basın açıklaması da rol oynayabilir. Apple, nispeten az sayıda yeni ürünle önemli Noel işine girdi. Ayrıca Çin’deki Covid önlemleri ve en büyük iPhone fabrikasındaki huzursuzluk nedeniyle sonraki teslimatlar ertelendi. Sonuç olarak, analistler kar ve satışlarda kayıp bekliyorlar. Ancak son yıllarda önemi ve ciroları artan hizmetler bir umut ışığı olmalı.


Apple bu numaraları arar


Apple, abonelerin çeşitli hizmetler arasında nasıl dağıtıldığına ilişkin ayrıntıları kendi içinde tutar. Basın bülteni, diğer şeylerin yanı sıra aşağıdaki rakamlardan ve verilerden bahseder:

  • the Uygulama mağazası her hafta 175 ülke ve bölgeden 650 milyondan fazla kişi tarafından ziyaret edilmektedir. Apple’a göre, uygulama içi abonelikler, tüm Apple hizmetleri için 900 milyon aboneliğin büyük bir bölümünü oluşturuyor. 2023 baharından itibaren, uygulama içi abonelikler için halihazırda geçerli olan yeni bir fiyatlandırma modeli yürürlüğe girecek.
  • Oyun abonelik hizmeti elma çarşısı Şu anda sunulan 200’den fazla oyun var. 2022 yılında 50 yeni başlık eklendi ve mevcut uygulamalar için 300 güncelleme ve uzantı yapıldı.
  • Müzik abonelik hizmeti AppleMüzik şimdi 100 milyondan fazla şarkı içeriyor. Şu anda abonelerin yüzde 80’i tarafından kullanılan 3D ses büyük bir başarıdır.
  • 20. yılına giren müzik tanıma hizmeti Shazam, başlangıcından bu yana 70 milyar kez kullanıldı. Geçen yıl, Shazam 17 yeni ulusal liste ve 58 yeni şehir listesi yayınlayarak dünyanın en çok keşfedilen müziklerini kapsayan kapsamını daha da genişletti. Kullanıcılar, hizmetle bir milyondan fazla sanatçıya ait 40 milyon farklı şarkı belirledi.
  • İçin AppleTV+ Apple kendi yapımları Dear Edward, Hello Tomorrow, The Reluctant Traveler ve Shrinking’i duyurdu. Ayrıca 2023’te The Afterparty, Schmigadoon, Servant, Swagger ve Truth Be Told gibi şovların yeni sezonlarının yanı sıra Argylle, Killers of the Flower Moon, Sharper ve daha fazlası gibi yeni filmler de olacak.
  • Fitness video abonelik hizmeti Apple Fitness+ şu anda 21 ülkede kullanıma sunuldu. Apple’a göre, medya kütüphanesi 3.500 egzersiz ve meditasyon içeriyor.
  • Aktif hesapların yüzde 95’inden fazlası iCloud iki faktörlü kimlik doğrulama kullanın.
  • 2022’de Apple, 13 ülke ve bölgede yenilendi elma haritalarıAlmanya, Fransa, İsrail, Yeni Zelanda, İsviçre ve Singapur dahil.
  • Apple Pay şu anda yaklaşık 70 ülke ve bölgede mevcuttur ve 10.000’den fazla banka ve ağ ortağıyla çalışmaktadır.
Apple’ın hizmetlerden sorumlu kıdemli başkan yardımcısı Cue, “dünyanın dört bir yanındaki yaratıcı insanların olağanüstü çalışmalarını” övdü. Dijital iletim kanallarına atıfta bulunarak, insanların daha önce hiç bu kadar çok içeriğe anında erişmediğini söylüyor. Ayrıca mahremiyetin değerini ve herkesin ait olduğu bir kültürü vurguluyor.



Mac & i'den daha fazlası



Mac & i'den daha fazlası




(mki)



Haberin Sonu